Przejdź do treści stronyPrzejdź do menu strony

Ciekawostki

Bursztyn wspiera talenty kulinarne

Celem ogólnopolskiego Konkursu Młodych Talentów Sztuki Kulinarnej „L'art de le cuisine Martell” jest wyłonienie młodych adeptów sztuki kulinarnej, którzy stoją u progu kariery zawodowej. Dla firmy Spomlek, producenta serów premium to okazja do prezentacji produktów i nawiązania nowych kontaktów.


Konkurs odbył się on 3 marca w Hotelu Zamek Ryn na Mazurach. Prowadził go znany i ceniony szef kuchni Karol Okrasa.
Młodzi kucharze, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności, a jednocześnie mogą już dziś wykazać się kreatywnością, pomysłowością i wyczuciem smaku. W konkursie startowało 16 drużyn, z najlepszych restauracji w Polsce, którzy w ciągu godziny mieli przygotować jedno danie w 12 porcjach. Młodzi kucharze oceniani byli przez trzy zespoły jury: techniczne, degustacyjne oraz koneserów. Oceniana była miedzy innymi zgodność z regulaminem konkursu przy wykonywaniu dań oraz smak i estetyka potraw. Zwycięzcami okazali się kucharze na co dzień pracujący w restauracji Pink Lobster w Warszawie – Jarosław Owczarczyk i Robert Branicki. To kucharze pracujący pod okiem naszego ambasadora marki Skarby Serowara – Jarosława Walczyka.
Na tak prestiżowej imprezie nie mogło zabraknąć naszych Skarbów Serowara. Polskie sery długodojrzewające moszczą się w najlepszych restauracjach w Polsce docierając tym samym do nowych konsumentów.
- W branży HoReCa widzimy duży potencjał sprzedaży naszych serów premium. Wiemy już, że kucharze często sięgają po takie sery, dlatego poprzez udział w takich wydarzeniach mamy szansę zdobyć ich zaufanie i zaistniej w kartach dań wielu polskich restauracji – mówi Emilia Pożarowszczyk, Kierownik Marketingu i PR Mleczarni Spomlek, producenta serów Bursztyn, Rubin, Szafir.

Znajdź nas na:
Facebook Instagram YouTube